loading...
جوک داغ
elnaz بازدید : 341 یکشنبه 29 دی 1392 نظرات (0)


تفاوت دهه شصتی ها با دهه هفتادی ها

آن چیست که بدون آن نم یتوان زندگی کرد اما دیده نمی شود ؟

جواب دهه شصتی : هوا

جواب دهه هفتادی : وایرلس

.

.

انقدر بدم میاد از این آدم های فضول

که موقع درس خوندن آدمو بیدار می کنن

.

.

این چینیا با طرز حرف زدنشون واقعامی فهمن به هم چی می گن

یا جلو بقیه آبرو داری می کن

.

.

یادش بخیر یه زمانی مامور آبخوری بودیم اُبهتی داشتیم واسه خودمون !

هِــی روزگار  !

.

.

واقعا که ، معلومه کجایی ؟

ازصبح تا حالا دارم زنگ می زنم تا تکلیف اون حرفی که پشت سرم زدی رو روشن کنم

اصلا ازت انتظار نداشتم مگه من چه بدی بهت کرده بودم ؟

(سازمان پیامک های  هیجان انگیز)

.

.

دوستم داش یکی رو میزد گفتم به خاطره من نزن

گفت خفه بابا میام چنان میزنم تو رو هم که صدا بز بدی !

از نفوذ و مورد علاقه بودنم در بین دوستام واقعا بخودم می بالم

.

.

تا قبل عقد اسمشون پارمیدا بوده

بعد وقتی دارن قند می سابن رو سرشون و خطبه خونده می شه

یهو می بینی عاقد می گه :

دوشیزه  خلیله قرل جا آبادی اشگلون تپه اصل آیا من وکیلم.

.

.

یکی از دقدقه های فکریم اینه که وقتی تو حموم آب گرمو وا می کنم

کجای حموم پناه یگیرم که آب سرد اولش نپاشه روم !

.

.

آیا می دانستید خرچنگ ها تو عروسیاشون نمی تونن دست بزنن

فقط بشکن ریز می زنن!

برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون می زارم !!

.

.

می خوام وصیت کنم هرکی تو مراسم ختمم گفت :

خدا رحمتش کنه راحت شد برا خودش

با سینیه حلوا بکوبن تو دهنش اونم راحت شه بیاد پیش من!

.

.

خارجی ها با تبدیل اصطلاح  Short message service  به sms

خواستن به دنیا بگن که ما خیلی مخیم و از این صحبتا

ولی ما با تبدیل کردن اس ام اس  به اس جای بحث نذاشتیم براشون !!!

.

.

روباهه اومد پای درخت گفت : سلام زاغی چطور مطوری ؟

زاغی با بالش پنیرو چسبید و گفت : من عمرا به تو پنیربده نیستم !

روباه گفت : آخه اسکول گشنه تا به این فکر نکرده بودی که روباه پنیر نمی خوره ؟

نتیجه اخلاقی : شنونده باید عاقل باشه !

.

.

پسر داییم تو کنکور صد تا مونده به آخر شده

بعد داییم شیرینی گرفته پخش می کنه !

به داییم می گم  : چرا خوشحالی حالا ؟

می گه : آخه فک نمی کردم صد نفر از این خنگ تر تو دنیا باشن !

.

.

آخه این چه وضعیه؟

پیراهن پاره مد شده

شلوار پاره مد شده

کلاه سوراخ مد شد

شال پاره هم مد شد

پس چرا این جوراب پاره مد نمی شه !

من باید تاکی باید منتظر بمونم

.

.

فقط یه ایرانیه که وقتی دنبال یه روش برای کاهش وزن می گرده

می پرسه چی بخورم که لاغر شم؟

برای لاغر شدن هم می خواد بخوره!

.

.

به دوستم می گم کیف پولت چقدر قشنگه

می گه چرم مشهد عموم از آلمان برام آورده!

.

.

حیف نون به زنش می گه ببینم دیروز چت بود؟

زن می گه هیچی

امروز چته ؟

هیچی

نبینم فردا چت باشه ها !

.

.

وقتی پشت آیفون می پرسی : کیه؟

۹۵% مردم میگن باز کن ۵% باقیمونده هم میگن : منم

هیچکس جواب درست نمیده

.

.

حیف نون چند متر دورتر از قبری گریه میکرد

ازش پرسیدند چرا نزدیکتر نمیری؟

گفت: مرحوم از فامیلای دورمون بود !

.

.

ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﻧﻪ ﮐﻮﻟﺮ ﺭﻭﺷﻨﻪ ﻧﻪ ﺑﺨﺎﺭﯼ

ﺑﺎﺑﺎﻫﺎ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻦ ﺑﺎﺱ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﭼﮑﺎﺭ ﮐﻨﻦ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ؟

ﻫﯽ ﺍﻟﮑﯽ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻥ

ﻭ ﺩﺭِ ﮐﺎﺑﯿﻨﺘﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﺯﻭﺑﺴﺘە ﻣﯿﮑﻨﻦ !

.

.

موبایلم امروز بهم گفت : منُ چرا میزنى به شارژ؟ واسه کى؟ واسه چى؟

هیچ جوابى نداشتم بدم، فقط از اتاق رفتم بیرون گذاشتم کمى با خودش خلوت کنه

.

.

آیا می دانید

دکمه آسانسورو پشت هم تند تند بزنی‌ آسانسور زودتر نمیاد !

.

.

صبح تو راه از یه خانمی خواستم ساعت بپرسم

گفتم ببخشید گفت خواهش میکنم رفت!

.

.

حشره کش خالی‌ کردم تو اتاقم

من سر درد گرفتم دارم می‌میرم

پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!

.

.

تاحالا دقت کردین بعضیا وقتی میخوان یه حرف خنده دار بزنن

قبلش اعلام میکنن :آقا یه چی میگم بخند

لامصبا آدم رو تو رودروایسی میزارن که بخندی

.

.

مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !

.

.

اگه از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره

الان هیچکس دندون درد نداشت همه دور هم جمع میشدیم

یواشکی مسواک میزدیم !



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 384
  • بازدید ماه : 1,596
  • بازدید سال : 11,454
  • بازدید کلی : 90,506
  • کدهای اختصاصی